1 Syawal 2012

August 24, 2012

Assalamualaikum

Sesungguhnya saya tidak memiliki sebarang gambar raya melainkan apa yang telah saya cetak rompak dari folder sepupu sepapat & sanak saudara saya. Thanks korang!Muahxx:)

Alhamdulillah berkesempatan menunaikan solat sunat Aidilfitri pada tahun ni bersama ayah, ibu & sanak saudara di kampung opah saya di Lenggong, Perak. Aktiviti beraya diteruskan dengan acara kunjung mengunjung secara berkumpulan. Saya yang sudah lanjut usia turut tidak terkecuali untuk menyertai aktiviti tahunan kitaorang sejak kecil ni :P


Ini la sungai belakang rumah opah tempat mandi manda kecik-kecik dulu.Skrg air dah cetek:(

LipLap LipLap...Panas Terik!

Bergerak ke rumah Pakcik Azhar..Jalan kaki aje:)

Raya 2012

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Ayah with Makteh & Marissa

Makteh & Family :)

Kak Rinni & Husband. Baby Qaseh & Qeisha

Cucu Opah:)

Selamat Hari Raya Aidilfitri semua.Saya mohon maaf salah & silap:)





You Might Also Like

0 comments