Kemaskini Memori Terindah

August 26, 2012

Assalamualaikum

Di suatu pagi yang nyaman & indah, berbekalkan bebelan ibu & ayah dek kerana sampai harini saya masih belum mula mengecat bilik. Maka saya pun memulakan langkah awal dengan duduk termenung memikirkan masa depan bilik saya. Bersakit pinggang saya cat sendiri bilik saya zaman cuti-cuti sekolah dulu, sekarang sebagai persediaan awal untuk menerima menantu, ibu & ayah minta jasa baik saya untuk tukarkan bilik bajet barney & friends saya ni kepada suasana yang lebih mendamaikan gitu:P *Nampak sangat bilik saya sebelum ni hiruk pikuk!

Dekat setengah jam saya duduk berfikir, sebab saya memang bukan dalam mood nak pegang berus cat.*karya seni memerlukan mood jiwa yang mendalam:P.Tapi nak tunggu mood, tahun depan belum tentu sampai.Fikir punya fikir konsep apa saya nak buat, last-last hal lain pulak terpacul kat kepala ni. Saya risau kalau satu hari nanti saya akan merindui bilik lama saya.*Cehh!bajet deco bersama eric,tukar almost 100%. Untuk mengelakkan sebarang rasa terkilan, saya rakam sebahagian objek yang saya sayang.

Fresh flower hanya wujud kalau saya lepak lama kat rumah.Kalau tak..jangan harap!saya suka ada makhluk hidup dalam bilik saya:P

Bunga palsu kesayanganku! 

Gigih saya pasang wallpaper ni zaman awal remaja dulu...Selamat Tinggal Baby:(

Album pertunangan yang saya sayang..

Baru saya perasan, saya tak pernah taruh gambar orang istimewa dihati saya dalam bilik.Mungkin segan kot:P  *Ohh!pemalunya saya:P Tapi segala pemberiannya saya simbolikkan sebagai hiasan yang menyerikan segenap bilik saya.

Walaupun dia cakap Disneyland tak best...tapi saya suka gift ni:)

Wondergirl? Wonderpets? 'W' for wani..cam tahu-tahu je saya memang gila pangkat & suke syok sendiri:)

Audi TT kesayangan..hari-hari drive dalam mimpi sampai tercabut tayar depan:P

3 ekor kesayangan. Ribbon biru yang mula-mula saya dapat (2003)
Dari kiri: London,Aremy,Wunny

Lolibum yang manja..teman tido saya:) Gonna miss u!

Selamat tinggal cadar riang ria,powerpuffgirl & rainbow..
lepas ni mesti banyak koleksi yang plain je kan? boringgg:/

Sayonara playgroundku!!

Sedang feeling saya menyelongkar barang-barang simpanan, terjumpa pulak kotak kuning dikhuatiri berpuaka ni:P Jom ushar ada apa kat dalam.Langkah berjaga-jaga boleh sediakan baldi, kot loya tekak kan:P

Ada jugak jasa DHL kat saya ni:P

Jengg..Jengg..Jengg..la sangattttttt....

Tadaaaa!!! Rindunya kat semua ni!

Ami Syaqry takkan mengaku dia pernah buat semua ni.Muahahaha!! 
Mana dia layan lagu-lagu bagai ni skrg:P

Poskad dari orang yang sama..dipos dari tempat yang berbeza:)

Too Cute:)

Manusia yang mula-mula jadikan nama saya WANIE ROSLI. 
Terima kasih sebab kekalkan nama ayah saya:) Ni zaman sekolah,pakai posmen upahan je:P

Ni akibat kalo senior dah abes skola..tapi masih tak bole lupakan junior.Uweeeekkkk!!

Yippiee!! Dah abes skola+Kad raya terakhir!

Ini diaaa...paling kesayangan.Album zaman kanak-kanaknya.
Kalau rasa nak marah, tengok ni boleh ketawa mengilai. Cute macam Humpty Dumpty!

Dapat Cadbury berbeza saiz...Ada unsur rasuah ni:P

Selamat tinggal bilik riang riaku! Apa pun rupamu selepas ni, kau tetap akan menjadi gudang simpanan semua pemberian & khazanah kenangan terindahku. Saya sayang bilik saya:)

You Might Also Like

0 comments