Bachelorette Party

May 07, 2012

Assalamualaikum

Lambat pula update entry berpartayy liar baru-baru ini:P Maklum la balik kampung,lupa diri jap!*orang lain balik kampung insaf:P Tengok tajuk dah sah-sah la party bujangan,tapi tajuk englishnye bunyi cam class je.Padahal gambar ntah hape-hape,macam sambutan harijadi kanak-kanak riang.Boleh la kan..asalkan ada kenangan terakhir saya bersama gadis-gadis kesayangan sebelum diaorang semua jadi isteri orang..mak orang bagai.

Sesungut antenna ni kitaorang DIY je:)

Alhamdulillah..pada satu malam minggu yang indah, kitaorang berkesempatan untuk sama-sama berkumpul di Full House,Sunway Pyramid untuk  lepak-lepak,makan-makan & bahan-membahan antara satu sama lain:P

Tempat yang menyuntik mood comel di hari bahagia..cheewahh!

Bab-bab order time lapar ni memang cobaan btol..rasa nak order lebih dari satu:P

Penata rias gaya...

Tak boleh blah..gagah nak tukar aset tu!senyuman asal sampai telinga taww:P


Selamat berbahagia korang.Aku doakan moga korang menjadi isteri yang solehah & beroleh bahagia dunia akhirat. Btw,nape tarikh saya rahsia?Tengok gambar pun dah tahu jawapannya..Muka dah tua,tapi belum cukup matang.So,tarikh kahwin simpan sendiri-sendiri dulu ok..nanti baru buat pengumuman.*Ko bajet good-good je nak umum-umum bagai?Alaaa..syok sendiri umum kat blog jee,kasi chance arr:)

Sambil perut mendendangkan lagu keroncong:)

Lihatlah kukuku.Alamak weyhh..cincin la!sy tersilap iklan:P

Matang kan kitaorang?? Uhuk..Uhuk:P

Hum tum pyar karte ho:P


Merosakkan harta benda awam:P

Tapi majlis ni memang 2 in 1 pun.Dalam meraikan bakal-bakal isteri orang, kitaorang turut sama  menyambut ulangtahun kelahiran pija yang ke 17.*Ketara bebenor aku menipu ni pija!
Kek 5 Dara Pingitan

Sweet 17 Pija..weeiwiett!

Tapi part baca doa ni nampak sangat banyak hajat,impian..maklum la, banyak tanggungjawab & komitmen nak pikul lepas ni:P

Alhamdulillah...khusyuk hang baca doa:)

Tapi biasa laa..dalam setiap majlis orang,saya yang lebih-lebih.Nak jugak potong kek birthday orang!menyibuk kat mana yang patut:)

Semput arr tiup-tiup ni...kite bakor jela!

Yeayy...kan dah cakap!paling over lak tu.Malu taww!

Ok..berhenti bercakap,nak recharge tenaga:P

Ok..yang pendek beratur depan. *Termasuk dengan saya sekali arr tuh kena dok dpn:P

Nak balik dahh..




Seumur hidup saya,inilah kali pertama edit video,tu pun sebab tak sangka photographer kitaorg ni ada rakam video.Makanya video ni memang disaster la sebab saya yang edit.Tapi seronok rupanya ada video ni,rakam buat kenangan.Saya sukaaaaaa!! Credit to Tashriq, Encik tunang Nadia kerana sudi merakamkan saat-saat terindah kami bersama.Moga majlis korang yang bakal berlangsung June ini berjalan dengan lancar.Amin..

p/s: sila urut dada & bawa bersabar diatas sebarang aksi gedix keterlaluan.Peace yaww!

You Might Also Like

0 comments