My Engagement 3.3.2012

May 01, 2012

Assalamualaikum

Akhirnya..setelah hampir 2 bulan berlalu barulah saya berkesempatan nak bercerita lanjut tentang majlis pertunangan yang lepas. Mungkin dah lapuk untuk dikongsi, tapi ianya sesuatu yang bermakna untuk saya pahatkan dihati & di blog riang ria saya ni:)


Tapi cerita pun tak cerita sangat la kan, previous post dah banyak cerita.Makanya entry kali ni ringkas abes & agak skema, tapi banyak gambar je.Juling-juling mata tengok!Untuk saudara-mara & sahabat handai yang hadir, jutaan terima kasih saya ucapkan. Mohon ampun & maaf kalau ada salah & silap, terkurang layanan atau sebagainya. Budi baik kalian sangat saya hargai. Kalau saya ada terlepas pandang gambar korang takde ke, nanti roger-roger taw:)


Layankan ajee...









Rombongan dah sampai..mesyuarat dulu:P




Sesi menyarung cincin:)



Thank you aunty..Love you:)


Okey..sesi bergambar bersama insan-insan yang dekat dihati:)





Sesi bersama gadis-gadisku yang manja..awwww.Muahxxx...sayang korang!





Dengan Ami Syaqry pulak:)


Terima kasih semua yang terlibat.Dari crew,ahli keluarga kedua belah pihak,kawan-kawan semua.Kalian umpama pelangi yang menceriakan hari bahagia saya.Tudiaaaaa aihh perumpamaan..Apa yang penting,saya sayang semuaaaaaaa...











You Might Also Like

0 comments